nem kizárólag ügyfélszolgálatosoknak

2020. március 18. 10:30 - ugyfeles

Közös(s)Égi Média

A közösségi médiát szerethetjük, utálhatjuk, de az szinte biztos, hogy hatással van az életünkre. Az ügyfelesnek ilyen szempontból nincs választása, mivel olyan csatornán kell válaszolnia a megkeresésre, ahol az érkezik. A cég közösségi média oldala például egy tipikusan érzékeny felület, amit ha jól használunk ki, akkor nagy segítség lehet az ügyfeles számára. Itt van pár példa arra, hogy ezt miként tudjuk jól csinálni:

Rend a lelke
A külsőség mindig nagyon fontos, ahogyan a külalak is. A chat formátum elég nagy szabadságot enged meg, így tulajdonképpen rajtunk áll, hogy a szabadabb (chat), vagy a kötöttebb (levélszerű) stílust használunk, viszont fontos hogy legyünk következetesek. Mérlegeljük, hogy cégünk profiljához mi illik a legjobban.

Priorizáció
A közösségi oldalak általában elég súlyos részét teszik ki a PR-nak, ezért fontos, hogy mindig a legjobb arcunkat mutassok. Ennek szerves részét képezi a válaszadási sebesség is, hiszen a közösségi oldalunkon ez is látható. Ugyanakkor semmiképpen se hagyjuk, hogy a sebesség a minőség rovására menjen!

Kommentesítés
Ha megszólítjuk bejegyzésekkel ügyfeleinket, az ügyfelek reagálni fognak rá, és nemcsak privát üzenet, hanem komment formájában is. Gyakorlatilag ez egy külön művészet, amire szintén érdemes nagy hangsúlyt fektetni, mivel ez nemcsak az üzenet írója számára lesz látható. Legyünk korrektek és segítőkészek, mint ahogyan egyébként is lennénk.

Ha a fentebbieket betartjuk a közösségi média lehet egy áldás - egy közös égi média.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ugyfeles.blog.hu/api/trackback/id/tr8415476744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
nem kizárólag ügyfélszolgálatosoknak