nem kizárólag ügyfélszolgálatosoknak

2020. június 15. 09:45 - ugyfeles

A kiégés okai 8.

Negatív visszajelzések

Szinte kivétel nélkül kérdéssel vagy problémával érkeznek az ügyfelek az ügyfélszolgálatra. Furcsa is lenne, ha valaki csak azért keresné fel az ügyfélszolgálatot, hogy mennyire elégedett és mennyire nincs semmilyen kérdése vagy problémája. Viszont ebből az is adódik, hogy az ügyfeles általában nem találkozik pozitív visszajelzéssel és emiatt gyakran érezni, hogy állandóan csak rossz dolgok történnek. Ezt nem könnyű ellensúlyozni, de az alábbi pár tippel meg lehet előzni a negatív visszajelzések miatti gyors kiégést.

Vásárlói értékelések

Fontos, hogy ne csak egy marketing eszköz vagy jó PR legyen a vásárlói értékelés, hanem dolgozóink is legyenek tisztában azzal, hogy az emberek miként értékelik cégünket. Jó értékelések akkor is születnek, ha az ügyfélszolgálatot nem látogatja meg az ügyfél, és kifejezetten az ügyfélszolgálatról is ide érkeznek meg hamarabb az értékelések, mintsem közvetlenül az ügyfeleshez. Bizonyos időközönként érdemes megerősítenünk mindenkit abban, hogy jó irányba tartunk, vagy ha van javítandó az értékelések között általában azt is megtaláljuk.

Rólunk írták

Sokan szeretnek kiemelni pozitív vásárlói véleményeket weboldalukra, hogy ezzel is emberközelibb és jobb megítélésű legyen a vállalat. Ezt szívesen látja a cég minden dolgozója, viszont gyakran ez csak a vásárlóknak van feltüntetve a weboldalon. Rendszeresen hívjuk fel a cégen belül is az emberek figyelmét arra, hogy vannak olyan ügyfeleink, akik veszik a fáradságot és az időt arra, hogy pozitív véleményüket leírják nekünk.

Belső értékelések

Nemcsak az ügyfelektől érkező értékelés lehet a fontos, hanem a cégen belül egymástól érkező értékelés is. Érdemes rendszeresen tartanunk értékelést, ahol nemcsak a hibákat és a javítandó elemeket hangsúlyozzuk, hanem azt is, hogy kinek mi az erőssége, és milyen területen végzett kifejezetten jó munkát.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ugyfeles.blog.hu/api/trackback/id/tr7415573962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
nem kizárólag ügyfélszolgálatosoknak
süti beállítások módosítása